Charakteristika činnosti:
- komplexní péče o zákazníky - udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a získávání nových
- aktivní oslovování zákazníků s nabídkou našich produktů a služeb
- zajištění administrativní činnosti spojené se zákaznickým servisem a prodejem
Požadujeme:
- SOU nebo SŠ s maturitou
- uživatelskou znalost práce na PC
- příjemné vystupování, prozákaznickou orientaci
- spolehlivost a zodpovědnost, týmového ducha
- zaměření na prodej, tah na branku
- odolnost vůči stresu a trpělivost
- zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu výhodou
- hledáme do týmu kolegu, který péči o zákazníky vnímá jako samozřejmost a prodej produktů mu není cizí
Nabízíme:
- zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- nadstandardní zaměstnanecké výhody
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
Společnost:
ČEZ Zákaznické služby, s.r.o
Nástup:
01.10.2015 nebo dohodou
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do 25.08.2015 (uzávěrka přihlášek) prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko ODPOVĚDĚT).