Požadavky na uchazeče
- minimální vzdělání: středoškolské
- minimální praxe: v délce 1 roku v přípravě smluvních dokumentů
- výborná znalost práce na PC (word, excel, e-mailový klient)
- pečlivost, samostatnost a časová flexibilita
Další požadavky výhodou
- praxe v přípravě kupních smluv a dokumentů pro řízení před katastrálními úřady
Náplň práce
- příprava smluvních dokumentů pro klienty
- příprava a kompletace dokumentů pro řízení před příslušnými katastrálními úřady
- úřední ověřování a konverze listin
- doručování listin příslušným katastrálním úřadům
Nabízíme
Možnost seberealizace a osobního rozvoje v zázemí největšího rezidenčního developera a investora v ČR, práci na plný úvazek ve významné české společnosti, dlouhodobou perspektivu. Moderní pracovní prostředí s vynikající dostupností MHD - přímo u stanice metra Pankrác.
Platové ohodnocení 22.000,- Kč (do doby zapracování 20.000,- Kč).
Další výhody:
- slevy na produkty společnosti a materiál u spolupracujících dodavatelů
- nízkoúročené půjčky
- stravenky
- jazykové kurzy angličtiny
- podpora mimopracovních firemních akcí, teambuildingové aktivity
- multisport
- bezplatné právní a daňové konzultace v soukromých záležitostech
- možnost jednorázového čerpání neplaceného volna v rozsahu do 10 pracovních dnů
Předpokládané datum nástupu
ihned
Nabídky přijímáme do 16.6.2015. Každý uchazeč je povinen zaslat strukturovaný životopis, aktuální fotografii a dále v rámci doprovodného e-mailu odpovědět na následující dva dotazy:
- Jaká Vaše pracovní zkušenost (anebo vzdělání) je nejvíce relevantní k pozici v CENTRAL GROUP, o kterou se ucházíte?
- Proč si myslíte, že právě Vy jste pro CENTRAL GROUP tou nejvhodnější osobou pro tuto pozici?
Následně budou kontaktováni pouze ti uchazeči, kteří budou pozváni na osobní pohovor, a to maximálně do 3 pracovních dnů od mezního termínu pro zaslání životopisu.