Pro našeho významného klienta hledáme uchazeče na pozici administrátor skladu. Jedná se o dlouhodobý projekt s nástupem ihned.
- Pracoviště: Praha Východ, doprava zajištěna - Pracovní doba: ranní a odpolední směny
Náplň práce: - Komunikace se zákazníkem (ústní i písemnou formou v AJ) - Komunikace s dopravci - Práce v SAP - Evidování příjmové dokumentace - Kontrola zaskladňování zboží - Pravidelný reporting
Požadujeme: - Vzdělání SŠ/VŠ - Schopnost komunikovat v AJ - Znalost práce na PC (Microsoft Office) - Časovou flexibilitu (přizpůsobit se požadavkům zaměstnavatele !!) - Trestní bezúhonnost - Věk min 18 let
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosím kontaktujte nás:
Název organizace : CREDIT CZECH s.r.o.
Kontaktní osoba : Roman Pantlík
Emailová adresa :
Telefon : 774 798 014
WWW :
Adresa : Na Harfě 246/3, 19000 Praha - Vysočany, Česká republika