PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Jedná se o sedavou práci u počítače :) , kde nejvíce využijete své komunikativní schopnosti, asertivitu, pečlivost, zodpovědnost,důslednost a dobrou paměť .
- Emailová a telefonická komunikace se zákazníky (smluvními partnery společnosti), kteří si objednávají zboží (obě tyto činnosti budou tvořit rovným dílem hlavní část Vaší pracovní náplně a dohromady to bude cca 45%)
- Příjem a řešení reklamací (20% Vaší pracovní náplně)
- Zpracování objednávek (10% Vaší pracovní náplně)
- Správa databáze zákazníků (10% Vaší pracovní náplně)
- Vedení různých evidencí a výkazů (10%)
- Fakturace a vystavování dobropisů (5%)
POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Min. 1/2 praxi v komunikaci se zákazníky (tato praxe může být i při škole)
- Praxi min. 1 rok na jakékoliv administrativní pracovní pozici (tato praxe může být i při škole)
- Dobrou znalost word a excel
Své životopisy spolu s motivačním dopisem nám prosím zasílejte POUZE prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem uchazečům v průběhu měsíce odpovíme :) Prosím z kapacitních důvodů volejte jen ve velmi velmi naléhavém případě. Výběrové řízení bude aktivní po dobu uveřejnění inzerátu. Prvotní výběr provádíme na základě životopisu,na základě způsobu vypracování tabulky a na základě Vámi zpracovaného motivačního dopisu, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky. Za Vaše odpovědi předem děkujeme. Personalista Blanka Horáková a Andrea Říhová
1.) Co Vás nejvíce oslovilo na našem inzerátu?
2.) Jakou konkrétní praxi máte v komunikaci se zákazníky?
3.) Prosím u Vašich předchozích zaměstnání uveďte důvod ukončení pracovního poměru.
4.) Jednou z požadovaných vlastností na tuto pozici je komunikativnost. Čím je Vám tato osobní vlastnost blízká?