Nadnárodní neustále se rozvíjející společnost INSIA a.s. zabývající se pojišťovnictvím hledá nového člena týmu na centrálu společnosti. Pracovní doba: 8 hod.
Místo výkonu práce: v kanceláři na Praze 3Pracovní náplň:- vyřizování příchozí a odchozí pošty + kurýrů - spolupráce s makléři, pojišťovnami, Českou poštou (dosílky, dekády)- přepojování a vyřizování telefonátů, faxů - kontrola stavu a objednávky kancelářských a hygienických potřeb- péče o návštěvy společnosti (poskytování informací, hlášení návštěv, zajištění občerstvení) - podpora
Finanční asistentky vedení společnostiNabízíme:- samostatnou práci ve stabilní nadnárodní společnosti- příjemný kolektiv- zajímavý balíček benefitů (mobilní telefon, stravenky, pojištění, ticket multi)- 5 dní volna navíc (tzv. sickdays)
Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou- AJ – komunikativní úroveň- spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost- příjemné vystupování, reprezentativní vzhled- komunikativnost - komunikace s klienty, spolupracujícími makléři a pojišťovnami- po zaškolení nutnost samostatné práce
Nástup: listopad 2013 – dle dohodyZasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti INSIA a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Místo pracoviště:Vinohradská 2828/151, Praha - Vinohrady
Typ pracovního poměru:Práce na plný úvazekDélka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouvaPlat:16000 - 20000 Kč/měsícBenefity:Firemní akce, Kafetérie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Občerstvení na pracovišti, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday
Požadované vzdělání:Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitouPožadované jazyky:Angličtina (Středně pokročilá) Zadavatel:Zaměstnavatel