Požadavky minimální vzdělání:
středoškolské praxe: min. 2 roky znalost problematiky nemovitostního práva a řízení na katastru nemovitostí výhodou; organizační schopnosti, příjemné, nekonfliktní a profesionální vystupování;
uživatelská znalost PC (Word, Excel, formátování dokumentů, …);řidičské oprávnění sk. B.Náplň práce podpora pro agendu prohlášení vlastníka; příprava smluv navazujících na prohlášení vlastníka; dohled nad průběhem řízení na katastru nemovitostí (vč. řešení problematických řízení); agenda správy bytových domů (komunikace s výborem .
Společenství vlastníků jednotek; výběrová řízení pro správní firmy a následná komunikace s nimi a koordinace jejich činnosti); administrativní převod odběru elektřiny u prodaných bytových / nebytových jednotek.Platové ohodnocení25.000,- Kč (do zapracování 22.000,- Kč)Předpokládaný datum nástupu1.11.2013Nutná znalost ke dni nástupu 12 DŮVODŮ, proč si vybrat nové bydlení od CENTRAL GROUP (www.central-group.cz);
aktuální nabídka společnosti (www.central-group.cz). Nabídky ve formě strukturovaného životopisu s fotografiípřijímáme do 15.10.2013 na e-mailové adrese kusmirekova@central-group.cz; následně budeme kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni na osobní pohovor, a to maximálně do 3 pracovních dnů od mezního termínu pro zaslání životopisu.