Zabezpečuje agendu kanceláře vedení společnosti a další administrativní
činnosti tohoto útvaru
Zajišťuje servis pro kancelář společnosti podle požadavků, zejména přejímku
korespondence, vyřizování telefonátů, záznam pracovních cest, atd.
Provádí evidenci a archivaci interních dokumentů, právních listin, smluv a
dalších materiálů Kanceláře vedení společnosti
Připravuje a kompletuje podklady, prezentace a další materiály dle pokynů
nadřízeného
Zajišťuje administrativní činnosti pro pracovníky útvaru, zejména evidenci
pošty, docházku, objednávání kancelářských potřeb, rezervace jednacích
místností, organizaci jednání a porad, reprografické služby atd.
Kontroluje čerpání zdrojů související s činností kanceláře
Požadujeme:
SŠ vzdělání
3 roky praxe na obdobné pozici
Znalost anglického jazyka
Výbornou znalost práce na PC v softwaru MS Office, SAP výhodou
Velmi dobré komunikační dovednosti a vystupování
Organizační schopnosti
Odolnost vůči stresu
Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Nabízíme:
Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti