Náplň práce
• Vedení zákaznické komunikace (telefonicky, elektronicky, osobně)
• Zajištění chodu kanceláře, přijímání návštěv, vyřizování a přepojování telefonických hovorů
• Vyřizování objednávek a korespondence
• Spolupráce s kurýrní službou, komunikace s dodavateli
• Objednávání a nákup kancelářských potřeb, zajišťování občerstvení
• Správa pokladny, evidence majetku
• Administrativní podpora pracovních týmů
Požadujeme
• Příjemné a profesionální vystupování v telefonickém i osobním kontaktu
• Zběhlost v písemné komunikaci a její správnost
• Dobrá znalost kancelářských programů (MS Outlook, Excel, Word) a internetu
• Samostatnost, organizační schopnosti, ochota učit se novým věcem
• Komunikační znalost AJ (slovem i písmem)
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Časová flexibilita podmínkou (provoz kanceláře 8:00 – 18:30) + možnost případného zastupování kolegyň
Nabízíme
• Práce v dynamicky se rozvíjejícím nezávislém občanském sdružení
• Příjemný a přátelský kolektiv
• Pracovní doba v rozsahu 40 hodin týdně
• Nástup možný a vítaný ihned
Ke své kandidatuře připojte, prosím, krátký motivační dopis s Vaším vysvětlením, proč máte zájem o tuto pozici, a strukturovaný životopis.
Temín pro podání přihlášek: do 9. 6. 2013