Název pozice : Specialista pro zákaznickou zkušenost
Obor : Služby
Region : Hlavní město Praha
Text inzerátu :
Vaše budoucí práce:- Zodpovědnost za dohled nad průzkumy zákaznické spokojenosti v distribučních kanálech (pro rezidentní i firemní zákazníky) - Interpretace a prezentace výsledků a metodiky hodnoceným jednotkám - Práce s interními ukazateli zákaznické zkušenosti - Vedení implementace zjištění v distribučních kanálech - Nastavování KPI na základě zákaznické zpětné vazby a interních ukazatelů a vyhodnocování těchto KPI - Publikace výstupů v interní komunikaci Požadovaný profil:- SŠ nebo VŠ vzdělání - Zkušenosti s marketingovým výzkumem a metodami dotazování výhodou - Znalost statistických metod a SPSS výhodou - Zkušenost s řízením projektových týmů v rámci korporace a s projekty v rámci distribučních kanálů výhodou - Zkušenosti s distribučními kanály společnosti Telefónica velkou výhodou - Pokročilá znalost MS Office (Excel, PowerPoint) - Pokročilá znalost anglického jazyka - Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti - Organizační schopnosti - Schopnost pracovat pod tlakem, odolnost vůči stresu - Orientace na koncového zákazníka - Samostatnost a zodpovědnost - Schopnost a ochota učit se novým věcem - Analytické schopnosti a myšlení - Jedná se o zástup za mateřskou dovolenou Nabízíme:- Profesní rozvoj a možnost seberealizace - Možnost spolupráce na projektech v rámci mezinárodních týmů - Šanci objevit nové příležitosti prostřednictvím práce v zahraničí - Další zaměstnanecké výhody (např. služební mobilnítelefon, internet v mobilu, speciální zaměstnanecký tarif na mobilní volání, slevy pro rodinu a přátele) - Pestrou škálu firemních benefitů (například slevy na služby a produkty O2, příspěvky na životní nebo penzijní připojištění, stavební spoření, jazykové kurzy nebo školku, nadstandardní zdravotní péči, stravenky) - Týden dovolené navíc - Řadu zaměstnaneckých slev a výhod u partnerských firem. Pokud Vás naše nabídka zaujala, vyplňte prosím dotazník a zašlete nám svůj životopis