Náplň práce:- komplexní vedení účetnictví za svěřená střediska:vedení a účtování pokladny,výpočet a účtování cestovních příkazů,účtování došlých faktur tuzemských a zahraničních,evidence a účtování majetku,účtování o fondech organizace a uzávěrkové práce,kompletní vyúčtování dotací, atp.- sledování čerpání rozpočtů českých poboček i zahraničních projektů, komunikace a spolupráce s manažery projektů,- spolupráce na dalších úkolech ekonomického oddělení.Požadujeme:- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru,- zkušenosti s vedením účetnictví nevýdělečné organizace,- velmi dobrou uživatelskou dovednost práce s PC: MS Office – Excel (kontingenční tabulky), - znalost anglického jazyka na úrovni porozumění textu, - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost a pracovitost.Nabízíme:- zajímavou práci v jedné z největších humanitárních organizací v ČR,- nové zkušenosti a příležitosti k seberealizaci,- příjemné pracovní prostředí s týmovou podporou,- flexibilní pracovní dobu,- platové ohodnocení odpovídající neziskovému dita.rihova@adra.cz.sektoru.Nástup je možný ihned.