Požadujeme:- VŠ, VOŠ humanitního, ekonomického zaměření,- min. 2 roky praxe ve státní správě.
Další požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:
- dovednost pracovat na PC (Windows, MS Office Word, Excel, Internet a elektronická pošta),
- schopnost analyticky a koncepčně myslet,
- aktivní přístup v řešení pracovních úkolů,
- ochota se dále vzdělávat,
- organizační schopnosti,
- komunikační dovednosti.
Náplň práce:
- spolupráce při zpracování agendy týkající se veřejných zakázek,
- organizace konferencí a dalších akcí odboru,
- zpracování administrativy týkající se materiálů předkládaných vládě k projednání,
- podílení se na zpracování koncepčních materiálů (korektury textů, kompletace podkladů, atd.),
- spolupráce s ekonomkou odboru – příprava podkladů,
- organizační a technické zajištění Monitorovacího výboru pro činnost Agentury,
- účast na jednáních pracovních skupin a zpracování podrobných zápisů z těchto jednání,
- zpracování administrativy týkající se činnosti odboru dle pokynů nadřízených,
- komunikace s příslušnými odbory Úřadu vlády ČR.
Nabízíme:
- pracovní poměr na plný pracovní úvazek,
- práci v dynamickém, rozvíjejícím se kolektivu při řešení klíčového společenského fenoménu,
- předpokládaný nástup od 1.7.2013,
- jedná se o zástup po dobu čerpání mateřské a rodičovské dovolené.
Místo výkonu práce:
Praha