Hledáme finančního a projektového manažera
Náplň práce:
1) finanční zajištění provozu a fundraising – zajištění dotací, podávání žádostí, správa projektů, průběžná administrace, vyúčto-vání dotací a projektových prostředků, tvorba závěrečných zpráv příprava rozpočtů, zajišťování investičních pro-středků,
2) personalistika – příprava smluv, výběrových řízení
3) výběrová řízení – pro dodávky služeb, zboží, stavebních celků rekonstrukce
4) administrativa – vedení administrativy organizace
5) rekonstrukce – koordinace stavby, řízení smluvních vztahů,
6) jednání s úřady a dalšími institucemi – ministerstva, orgány samosprávy, spolupracující organizace, zahraniční instituce
Požadavky:
VŠ vzdělání nebo SŠ a min. 5 let praxe
zkušenost s projekty a dotacemi, s výběrovými řízeními
zkušenost se samostatným vedením administrativy organizace
znalost sociálních zákonů
znalost AJ nebo NJ
vyšší uživatelská znalost práce na PC (
flexibilita,
argumentační schopnosti, komunikační dovednosti
týmová práce, organizační schopnosti
řidičský průkaz sk.B
Dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost
Schopnost pracovat samostatně a v týmu
Porozumění a podpora křesťanského přístupu k člověku
Nabízíme:
Smysluplnou, zajímavou a odpovědnou práci, podíl na rozvoji organizace, možnost pomáhat lidem v nouzi, angažovaný tým, zahraniční spolupráci
Pomoc při zajišťování výhodného bydlení
Platové podmínky: dle kvalifikace a dohody
Nástup: ihned nebo dle dohody
Úvazek: 1,0
Pracoviště: Šluknov
Strukturovaný životopis, motivační dopis zasílejte do 20. května 2013 na adresu: Oblastní charita Šluknov, Farní 154, 407 77 Šluknov nebo emailem na info@charitasluknov.cz
Případné dotazy Vám zodpovíme emailem: info@charitasluknov.cz nebo na tel.: 602 236 279
Na pozici proběhne výběrové řízení