Požadujeme
- vzdělání dle kvalifikačních požadavků zákona o sociálních službách, tj. VOŠ či VŠ vzdělání v oboru sociální práce ( může být i absolvent )
- znalost sociálních služeb, legislativy, SQSS
- administrativní schopnosti
- schopnost týmové spolupráce, spolehlivost
- příjemné a přesvědčivé vystupování, odpovědnost
- odolnost vůči psychické zátěži
- konstruktivní přístup k řešení problémů
- ochota podílet se na chodu organizace, organizační schopnosti
Nabízíme
hlavní pracovní poměr
pracovní poměr na dobu neurčitou
různorodou, kreativní a zodpovědnou práci
Náplň práce
- provádí sociální šetření v domácnostech klientů
- vede jednání s klienty nebo s osobami blízkými o případných změnách v rozsahu poskytování péče
- koordinuje a řídí práci osobních asistentek
- uskutečňuje kontrolní návštěvy v domácnostech klientů, kde sleduje naplňování individuálního plánu a plnění povinností osobních asistentek
- spolupracuje na rozvoji organizace v rámci tvorby standardů kvality služeb, na propagaci organizace apod.
- zpracovává administrativně potřebnou dokumentaci
Odpovědět na http://www.jobs.cz/pd/305605069?rps=217