Náplň práce:
• Zajistit, aby všechny prostory v obchodním centru (business lounge, zasedací místnosti, kanceláře a ostatní společné prostory) byly vždy čisté a připravené pro klienty.
• Doručování a odesílání pošty (dopisy a méně objemné balíky), objednávání kancelářských potřeb.
• Základní kancelářské povinnosti jako doplnění papíru v kopírce, administrativní asistence klientům (např. kopírování).
• Příprava a úklid kanceláří před nastěhováním a po odstěhování klienta, pomoc při stěhování nábytku do kanceláře.
• Příprava zasedacích místností a servírování nápojů.
• Odpovědnost za včasné a správné plnění svěřených úkolů.
Požadavky:
• Aktivní zájem o zákaznický servis, případně zkušenost v oblasti zákaznického servisu nebo úklidu kanceláří.
• Pozitivní a profesionální přístup, poskytování služeb na nejvyšší možné úrovni.
• Organizační schopnosti a komunikační dovednosti.
• Flexibilita, odolnost vůči stresu, spolehlivost.
• Schopnost pracovat se základním kancelářským vybavením.
Pracovní doba: pondělí až pátek 7 - 11.
Benefity: | Dovolená navíc
|
---|
Požadované vzdělání: | Odborné vyučení bez maturity |