Vaše zodpovědnosti
• Řízení provozu webové pracovně/sociálně-právní poradny
• Řízení týmu odborných poradců a poradkyň
• Zajištění propagace poradny
• Monitorování chodu poradny, průběžné vyhodnocování a nastavení změn
• Rozvinutí koncepce poradny a poskytovaných služeb
• Řízení obsahového zpracování a produkce informačních materiálů pro klienty/ky organizace
• Zpracovávání administrativních úkonů spjatých s chodem poradny
Očekávané profesní zkušenosti
• Zkušenosti z oblasti internetového poradenství
• Přehled v trendech a možnostech internetového poradenství
• Orientace v pracovně-právní a sociálně-právní oblasti
• Zkušenosti s prací na webovém projektu
• Nadstandardní schopnost empatie a porozumění potřebám klientů/ek
Dovednosti a znalosti
• Vyzrálé komunikativní a prezentační dovednosti
• Orientace na výsledek
• Iniciativní a kreativní osobnost
• Nadstandardní znalost prostředí Windows a MS Office Word, Excel, PowerPoint, znalost práce s mailovými klienty a internetovými prohlížeči
• Výborná znalost češtiny, dobrá angličtina
Nabízíme Vám
• Práci na 0,5 úvazku na dobu určitou s možností prodloužení
• Flexibilní pracovní režim
• Zajímavou, tvůrčí a smysluplnou práci
• Inspirativní pracovní prostředí zavedené neziskové organizace
• Platové ohodnocení s ohledem na možnosti neziskového sektoru
• Kolektiv nadšených spolupracovníků a spolupracovnic
• Nástup: od 1.1.2011
• Práci vhodnou také pro studenty/ky posledních ročníků VŠ i pro rodiče na RD
Pokud vás uvedená pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis s uvedením referencí nejpozději do 26.11.2010.