Profil klienta:
Solidní a stabilní společnost, zabývající se realizací a provozováním zdravotnických a stavebně technologických souborů v ČR a zahraničí.
Náplň práce:
- opravy a údržba technických zařízení (převážně lékařských přístrojů), přímo ve společnosti, na detašovaných pracovištích nebo u zákazníka
- komunikace se zákazníky
- určování příčiny poruchy
- zajišťování náhradních součástek
- vedení administrativní dokumentace (objednávky, výkazy)
- cestování
Požadujeme:
- SŠ/SOU technického směru
- znalost cizího jazyka výhodou (angličtina, ruština)
- uživatelskou znalost MS Office
- pečlivost, samostatnost, loajalitu
- komunikativní dovednosti a příjemné vystupování
- ŘP sk. B
- nástup - ihned, případně dle dohody s vybraným kandidátem
Nabízíme:
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti v Praze
- zajímavou a odpovědnou práci v dobrém týmu
- příjemné zázemí prosperující stabilní společnosti
- dobré platové ohodnocení
- stravenky, služební telefon, služební notebook
- nástup - ihned, případně dle dohody s vybraným kandidátem
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte na níže uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).