Vedení podvojného účetnictví v občanském sdružení, zpracování rozpočtů, roční závěrky, administrativa aj.
Náplň práce - vedení podvojného účetnictví pro 6 organizačních složek a ústředí, - příprava rozpočtů, vyhodnocení a vyúčtování jednotlivých projektů, - zpracování závěrky, podkladů pro audit, výroční zpráva, - daňové formuláře, statistické výkazy, - příprava podkladů pro mzdy, mzdová agenda, - vedení pokladny, fakturace, - příprava podkladů pro zasedání Rady, Valné hromady, školení, zápisy, - administrativa aj.
Požadavky: - úplné SŠ ekonomického směru + 1 rok praxe nebo SŠ jiného směru + rekvalifikační kurz + 3 roky praxe v oboru - znalost vedení podvojného účetnictví, znalost problematiky NNO, orientace ve mzdové problematice, fundraisingu - práce na PC, znalost MS Office
Nástup od 1. 6. 2010. V případě zájmu o tuto pozici, prosím, zašlete svůj životopis na adresu: deafunie@volny.cz Uzávěrka pro příjem životopisů: 17. května 2010 (včetně)