Požadavky: - minimálně SŠ vzdělání - uživatelská znalost PC (Word, Excel, internet) - dobré organizační, administrativní a komunikační dovednosti - samostatnost, pečlivost, flexibilita, chuť učit se a dále se vzdělávat, příjemné vystupování - praxe v administrativě - odolnost vůči náročným a stresovým situacím - sdílení vize a cílů Ekodomova - výborná znalost českého jazyka, rychlé a plynulé psaní na počítači - znalost minimálně jednoho světového jazyka slovem i písmem – nejlépe angličtina na komunikativní úrovni
Náplň práce: - běžná administrativní a organizační činnost v rámci zabezpečení chodu kanceláře - zpracování pošty (došlé, odchozí) a zakládání a archivace dokumentů - práce s účetním systémem Pohoda – příjem a výdej faktur a hotovostních dokladů, vystavování objednávek, nabídek a pod. - vedení příruční pokladny - administrativní zajištění Dětského klubu Šárynka - plnění operativních úkolů - zajišťování administrativní agendy, vedení evidence událostí a úkolů a sledování termínů jejich plnění - spolupráce na vyúčtovávání projektů s projektovými manažery - spolupráce s externí účetní - organizační zabezpečení úklidu a návazných činností (udržbářské práce, opravy apod.)
Výhodou: - řidičský průkaz - uživatelská znalost účetního systému Pohoda - zájem o ekologii a životní styl v souladu s trvale udržitelným rozvojem
Nabízíme: - pestrou práci v sympatickém kolektivu rozvíjející se organizace - odpovídající finanční ohodnocení - možnost osobního růstu - práci v příjemném prostředí – na dosah z velkoměsta a přesto v náruči přírody
Svůj životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte do 23. 4. 2010 na emailovou adresu zamestnani@ekodomov.cz Vybraní zájemci budou telefonicky přizváni k osobnímu pohovoru.