Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání - výbornou znalost PC (MS Office podmínkou – Word, Excel, Outlook) - velmi dobré organizační a komunikační dovednosti - pracovitost, čestnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, příjemné vystupování, smysl pro pořádek, empatii, loajalitu, schopnost učit se novému - kvalitní znalost AJ slovem i písmem - 100 % pracovní nasazení na plný úvazek a dodržování pracovní doby včetně včasných příchodů - dlouhodobost vykonávání práce (nejde o brigádu) - několikaletou zkušenost s asistentskými pracemi (podmínkou doložení referencí) - zkušenost se základy účetnictví - zkušenost s psaním a dosazováním textů na www vítána - smysl a porozumění pro práce v audiovizuální sféře (zkušenost vítána) - odolnost vůči náročným a stresovým situacím - práci na živnostenský list (přednost, ne podmínka) - uvítáme řídičský průkaz sk. B (ne podmínka)
Náplň práce: - evidence a správa různých dokumentů - práce s PC, tiskárnou a kopírkou - vyřizování telefonických hovorů a korespondence - řádná správa účetních dokladů před předáním účetní - zpracovávání přehledů vyúčtování a dalších různých tabulek - korespondence se zahraničím a přihlašování na filmové festivaly - organizace schůzek, pracovních cest (i v angličtině) i dalších různých záležitostí týkajících se výroby a distribuce audiovizuálních pořadů - zajištění chodu kanceláře - asistence vedení
Nabízíme: - zajímavou a různorodou práci - práci v přátelském a úzkém kolektivu v centru Prahy a příjemném prostředí - možnost účastnit se a spolupracovat na společenských událostech - kontakt se zajímavými a známými osobnostmi - odpovídající ohodnocení
Nástup možný v průběhu dubna 2010.
Název organizace : Dokumenty, mládež & společnost, o.s.