Poskytovat zákaznický servis od momentu prvního kontaktu se zákazníkem - jeho vstupem do objektu velkoobchodního provozu až po případné reklamace. Vést zákaznickou databázi, registrovat nové zákazníky. Vybavovat reklamace zákazníků. Potvrzování záručních listů. Práce na dobropisové pokladně. Dvousměnný provoz - ranní, odpolední směny - včetně víkendů a státních svátků. Plný pracovní úvazek na dobu neurčitou. Hmotná odpovědnost za svěřenou finanční hotovost.
Požadujeme:
- SOU, SŠ
- Příjemné vystupování
- Dobré komunikační schopnosti
- Odolnost vůči stresu
- Uživatelská znalost práce s PČ (Word,Excel)
- Dynamické pracovní tempo
- Trestní bezúhonnost
- Flexibilita
- Ochotu učit se novým věcem
- nástupní mzda Kč 15.000,- (hrubého) + až Kč 3.000,- odměny + příplatky za víkendy a svátky
Nabízíme:
- Jistotu stabilního zaměstnání u velké mezinárodní firmy
- Zkušenosti v oboru finančně ohodnotíme
- Možnost získat zkušenosti z moderního velkoobchodu
- Měsíční odměny
- Příplatky za práci o víkendech, svátcích a v noci
- Závodní stravování
- Zaměstnaneckou nákupní kartu + výhody
- Možnost profesního růstu
Nástup: ihned
Děkujeme Vám za Váš zájem o pozici. Pokud budete přizván/a do výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat nejpozději do 14ti dnů. V případě, že se Vám do 14ti dnů od zaslání Vašeho CV nevyjádříme, považujte toto prosím za zamítnutí Vaší žádosti. Velmi rádi si Vás dovolíme, v případě jiné zajímavé profesní nabídky, kontaktovat.
Tel.: 251 110 402, 251 110 405