Poskytovat zákaznický servis od momentu prvního kontaktu se zákazníkem - jeho vstupem do objektu velkoobchodního provozu až po případné reklamace. Vést zákaznickou databázi, registrovat nové zákazníky. Vybavovat reklamace zákazníků. Potvrzování záručních listů. Práce na dobropisové pokladně. Dvousměnný provoz - ranní, odpolední směny - včetně víkendů a státních svátků. Plný pracovní úvazek na dobu neurčitou. Hmotná odpovědnost za svěřenou finanční hotovost. 
Požadujeme:
- SOU, SŠ 
- Příjemné vystupování 
- Dobré komunikační schopnosti 
- Odolnost vůči stresu 
- Uživatelská znalost práce s PČ (Word,Excel) 
- Dynamické pracovní tempo 
- Trestní bezúhonnost 
- Flexibilita 
- Ochotu učit se novým věcem 
- nástupní mzda Kč 15.000,- (hrubého) + až Kč 3.000,- odměny + příplatky za víkendy a svátky 
Nabízíme:
- Jistotu stabilního zaměstnání u velké mezinárodní firmy 
- Zkušenosti v oboru finančně ohodnotíme 
- Možnost získat zkušenosti z moderního velkoobchodu 
- Měsíční odměny 
- Příplatky za práci o víkendech, svátcích a v noci 
- Závodní stravování 
- Zaměstnaneckou nákupní kartu + výhody 
- Možnost profesního růstu 
Nástup: ihned
Děkujeme Vám za Váš zájem o pozici. Pokud budete přizván/a do výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat nejpozději do 14ti dnů. V případě, že se Vám do 14ti dnů od zaslání Vašeho CV nevyjádříme, považujte toto prosím za zamítnutí Vaší žádosti. Velmi rádi si Vás dovolíme, v případě jiné zajímavé profesní nabídky, kontaktovat.
Tel.: 251 110 402, 251 110 405