Náplň práce na 0,5 - 0,7 úvazku :
- zpracování rozpočtu do jednotlivých žádosti a grantu
- monitoring a aktualizování rozpočtu, navrhování změn a revizi
- zpracovávání vyúčtování žádostí a grantu, včetně průběžných zprav
- eviduje faktury a zajišťuje jejich likvidaci (úhrady)
- přidělování a rozdělování jednotlivých nákladu a výnosu do středisek (projektu) a zakázek (zdroju)
- monitoring a evidence pokladních dokladů a výpisů z bankovního účtu
- příprava podkladů pro účetní firmu a spolupráce s ní
Upozornění:
V případě, že by měl uchazeč zájem o práci na celý pracovní úvazek, pak by bylo možné jednat o kombinaci ( k výše uvedenému):
vedení a zpracovávání účetnictví (podvojné účetnictví)
nebo vedení a zpracovávání mzdového účetnictví
nebo zajištění administrativy sdružení
Požadujeme:
- praxi na obdobné pozici v neziskovém sektoru
- znalost práce na PC
- samostatnost a odpovědnost
- ochotu se vzdělávat
Nabízíme:
- dohodu na výši pracovního úvazku
- odpovídající platové ohodnocení
- práci v rozvíjející se organizaci
- vhodné i člověka s tělesným postižením(bezbariérovost)
Nástup možný ihned, nebo dle dohody, v případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis
Zdroj:Econnect