Pracovník zajišťuje v pražské kanceláři organizačně-administrativní podporu programů CHČR pro Indonésii a Severní Kavkaz.
Pracovník je přímo podřízen projektovému manažerovi, spolupracuje s vedoucím a programovými manažery pobočky v Nazrani a v Bandě Aceh a dalšími pracovníky Sekretariátu CHČR.
Hlavní činnosti:
• administrativa programového cyklu
• komunikace v rámci programu
• organizační a logistické zajištění aktivit
Kvalifikační předpoklady:
• organizační a komunikační schopnosti
• schopnost vytvářet a udržovat funkční administrativní systém programu
• schopnost pracovat v týmu a pro tým
• angličtina a ruština na velmi dobré úrovni
Práce s programy Word, Excel, Outlook, Internet na velmi dobré úrovni; Access vítán
Praxe v oblasti humanitární a/ nebo rozvojové pomoci výhodou. Možné pracovní cesty na území RF.
Nástup: ihned, případně dle dohody.
Motivační dopis a strukturovaný životopis v anglickém i českém jazyce zasílejte do 4. července 2008 na adresu: sylva.horakova@charita.cz.
Zdroj:Econnect