Pracovní náplní asistenta/asistentky je správa prostor a zařízení organizace (kontrola stavu domu, zajią»ování oprav a pořádku v kancelářích, tiskovém sálu), běľné kancelářské práce (poąta, vyřizování telefonických hovorů, zajią»ování kancelářských potřeb a potravin pro chystané akce), příprava účetních podkladů (vyúčtování nájemného, vedení pokladny, fakturace a komunikace s účetním, úřady) a asistence projektovým koordinátorům.
Poľadujeme:
Pečlivost, spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti, středoąkolské vzdělání, znalost práce na PC (MS Office, Outlook), alespoň základní znalost AJ, technickou zručnost (výměna tonerů atd.).
Nabízíme:
Rozmanitou práci na poloviční úvazek v občanském sdruľení v centru Prahy, plat odpovídající dané pozici v neziskovém sektoru, flexibilní pracovní dobu, moľnost osobního růstu (zapojení do daląích činností organizace).
Nástup:
1. května 2008.
Své ľivotopisy včetně motivačního dopisu zasílejte prosím do 18. dubna 2008 na e-mailovou adresu katerina.ptackova@zelenykruh.cz nebo na poątovní adresu: Zelený kruh, Lublaňská 18, 120 00 Praha 2. Do předmětu uveďte „asistent/ka”. Pohovory s vybranými uchazeči/kami proběhnou v týdnu 21. - 25. dubna.
Zdroj: Econnect