Náplň práce: • obsluha recepce - přijímání návštěv, přepojování telefonních hovorů • evidence odchozí korespondence • zajišťování dodávek kancelářských potřeb, oprav kancelářské techniky, podpůrných služeb • vedení pokladny • administrativní podpora managementu a obchodního oddělení • příprava služebních cest (rezervace hotelů, letenek, restaurací) • správa databáze dodavatelů a obchodních partnerů • příprava podkladů pro školitele
Předpoklady: • SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici velkou výhodou • AJ – minimálně mírně pokročilá úroveň • schopnost rychle se učit • organizační a komunikační schopnosti • flexibilita • zkušenosti v práci s počítačem (MS Excel, MS Word, Outlook, atd...) • samostatnost, pracovitost • zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům • reprezentativní vystupování • aktivní řidič(ka) výhodou
Nabízíme: • rozmanitou práci v dynamickém mladém kolektivu • moderní prostředí v atraktivní lokalitě centra Prahy • dobré platové ohodnocení
Předpokládaný nástup - ihned
Pokud Vás pozice zaujala a myslíte si, že Vaše zkušenosti, schopnosti a dovednosti odpovídají zadaným požadavkům, budeme rádi, když na náš inzerát odpovíte a zašlete nám svůj strukturovaný životopis v českém jazyce.
V případě, že Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů, dali jsme přednost jinému/jiné uchazeči/uchazečce. Děkujeme za pochopení.
Název organizace : Conseq Investment Management, a.s.
Kontaktní osoba : Kristýna Borejová
Emailová adresa :
Telefon : 225 988 222
WWW :
Adresa : Rybná 682/14, 11005 Praha 1 - Staré Město, Česká republika