Hlavním cílem této nové pozice je rozvíjet efektivní nástroje k posílení elektronické komunikace s veřejností a našimi příznivci tak, abychom oslovili co nejvíce nových příznivců.
Popis pracovní činnosti
- návrh koncepce a následná realizace internetových projektů (práce s internetem)
- úzká spolupráce s fundraisingovým a kampaňovým týmem v rámci strategického plánování aktivit s využitím nových médií a internetu;
- podpora a propojení kampaňových a fundraisingových aktivit v oblasti nových médií a hledání nových příležitostí pro rozšíření propagace GP aktivit na internetu
- společně se správcem webových stránek se kreativně podílet na vytváření obsahu internetových stránek GP; přinášet nové podněty, vyvíjet nové a efektivní řešení pro vylepšení on-line komunikace
- vytvářet nové kontakty a vazby v rámci internetové komunikace; správa databáze kontaktů přístupná členům funraisingového a kampaňového týmu (database/e-mailing lists)
- být v pravidelném kontaktu s ostatními členy GP internetového týmu i na mezinárodní úrovni;
- marketingové analýzy a vyhodnocování výsledků kampaní
Očekáváme
- SŠ/VŠ
- schopnost komunikovat v AJ (ústně a písemně)
- velmi dobrou znalost internetového prostředí, a technickou zdatnost (znalost html, xhtml, správa web serveru výhodou)
- zkušenosti v integrovaném marketingu – strategické plánování, PR, on-line marketing, internetová reklama v rámci FR aktivit výhodou
- aktivní přístup, kreativnost, komunikativnost, schopnost pracovat v týmu a odolnost vůči stresu.
- zájem o ekologii
Nabízíme
- práce na plný úvazek
- prostředí mezinárodní organizace
- mladý tým a smysluplnou práci
Nástup možný v lednu 2008. CV a motivační dopis, obojí v AJ, zasílejte, prosím, na jiri.tutter@greenpeace.org
Zdroj:Econnect